Ketoza podstawy czyli czym ketoza jest a czym nie jest? – Przemysław Bulski

Dlaczego niektórym bardzo ciężko wejść w ketozę a dlaczego inni przechodzą to raczej bez żadnych komplikacji?

Jaka dieta jest idealna dla Ciebie – czy dieta ketogeniczna? – Przemysław Bulski

Czy dieta ketogeniczna jest najlepszym rozwiązaniem dla każdego?

Jeżeli nie to co w końcu wybrać? Jak wybrać?

Co jest najważniejsze przy wyborze diety?

5 podstawowych błędów na ketozie – Przemysław Bulski

5 podstawowych błędów czyli co sprawia, że najczęściej wywala nas z ketozy i nie możemy doświadczyć w pełni wspaniałości związanych z ketozą?

Proces adaptacji w ketozie jak to zrobić dobrze? – Przemysław Bulski

Co musisz wiedzieć o ketozie?

Jak się przygotować do przejścia?

Czego możesz się spodziewać?

Ile białka na masę w ketozie i nie tylko? – Przemysław Bulski

Ile białka spożywać aby zapewnić sobię maksymalną syntezę białka mięśniowego (MPS)?

Jakie powinny być porcje białka w jednym posiłku?

Czy 20-30g to jedyne rozwiązanie dla każdego?

A co z różnicą w masie ciała, aktywnością czy wiekiem?

Budowanie masy na ketozie – ostrzegam pękają koszule! – Przemysław Bulski

Czy budowanie masy mięśniowej na ketozie jest możliwe?

Jeżeli tak to jak to zrobić? Jakie konkretnie metody zastosować?

Ketoza w podróży – jak sobie radzić? – Przemysław Bulski

Jak sobie radzić aby utrzymać stan ketozy w podróży?

Jakie produkty kupować?

Jak łatwo można utrzymać ketozę?

Przekręt XX wieku – czyli piramida żywności i żywienia! – Przemysław Bulski

Dlaczego badania dotyczące przyczyn chorób nowotworowych miały dowieść, że tłuszcze nasycone są szkodliwe i zwiększają ryzyko zachorowalności na choroby układu krążenia?

Z jakich konkretnie powodów badanie przeprowadzone na dużej ilości krajów zostało pokazane tylko w części?

Dlaczego wreszcie ludzie tak często umierają na choroby układu krążenia i nowotwory?

Dlaczego spalanie tkanki tłuszczowej jest łatwiejsze w ketozie? – Przemysław Bulski

Dlaczego ketoza sprawdza się wtedy kiedy np. inne diety zawodzą?

Jakie czynniki o tym decydują?

Co zrobić kiedy wywali Cię z ketozy? – Przemysław Bulski

Autofagia, czyli jak zapewnić sobie zdrowie i długowieczność? – Przemysław Bulski

Przewodnik po diecie ketogenicznej część #1 – Przemysław Bulski

W tym materiale poznasz najważniejsze zagadnienia odnośnie diety ketogenicznej, które są potrzebne do rozpoczęcia przygody z tym systemem odżywania.

Jakie możesz mieć korzyści z ketozy i diety ketogenicznej w sporcie? – Przemysław Bulski

Co konkretnie przemawia do coraz większej ilości sportowców aby zacząć stosować dietę ketogeniczną?

Jakie korzyści mogą się ujawnić w stanie ketozy zaraz po okresie transformacji?

Jak objawiają się korzyści metaboliczne w ketozie?

Dlaczego nie spalasz zbędnej tkanki tłuszczowej? – odcinek nr #1 – Stres i Kortyzol – Przemysław Bulski

Czy wiesz, że istnieje szereg czynników uniemożliwiających wykorzystanie tkanki tłuszczowej endogennej jako źródła paliwa?

Czy zdajesz sobie sprawę z tego, że tak wiele rzeczy może hamować i utrudniać spalanie tego czego chcesz się pozbyć niezależnie od stosowanej diety?

Częstokroć to będzie Ciebie wytrącać z ketozy i destabilizować hormonalnie i pod każdym możliwym względem.

Jest to 1 z 11 odcinków gdzie omówię dokładnie jak niektóre rzeczy mogą Tobie uniemożliwiać osiągnięcie plażowej formy.

W skrócie:

1. Kortyzol podwyższa poziom cukru, podwyższając poziom insuliny mobilizując wszystkie źródła paliwa pozyskiwane również w procesie glukoneogenezy. Podwyższony poziom cukru i insuliny – insulinooporność a nawet cukrzyca.(zespół Cushinga)

2. Organizm wykorzystuje tak m.in. białko mięśniowe czyli stres to stan czysto kataboliczny. W dłuższej perspektywie czasu osoby zestresowane to osoby, które mają bardzo małą masę mięśniową i duży, obfitujący w wisceralny tłuszcz brzuch.

3. Organizm oczywiście w stresie zwęża naczynia krwionośne aby jak najszybciej natlenić mózg i mięśnie, które muszą mieć dostęp do paliwa i tlenu. To w dłuższym okresie zwiększa ryzyko zachorowania na choroby układu krążenia i w połączeniu ze złą dietą zagraża życiu.

4. Organizm odcina układy: trawienny, płciowy i to m.in. dlatego niektórzy mają ciągle problemy trawienne, zespół wrażliwego jelita, brak energii no i niestety brak totalny libido.

5. Krótki okres stresu działa mobilizująco ale w dłuższej perspektywie czasu zaburza znacząca większość funkcji życiowych.

Dlaczego nie spalasz zbędnej tkanki tłuszczowej? odcinek nr #2 – zbyt częste jedzenie – Przemysław Bulski

Dlaczego nie spalasz zbędnej tkanki tłuszczowej – odcinek nr #3 – słaby sen – Przemysław Bulski

W jaki sposób sen wpływa niekorzystnie na twój metabolizm?

Jakie zmiany zachodzą w organizmie przy deficycie snu?

Co zrobić aby zadbać o dobrą jakość i ilość snu?

Dlaczego nie spalasz zbędnej tkanki tłuszczowej? – odcinek nr #4 – Przemysław Bulski

Co zazwyczaj utrudnia spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej – czynnik nr 4 Nazbyt częste treningi powodują zwiększenie poziomu kortyzolu, obniżenie poziomu testosteronu, obniżenie tempa metabolizmu a nawet pozbywanie się zbędnej tkanki mięśniowej jako balastu energetycznego.

Co jem na diecie ketogenicznej i dlaczego? – Przemysław Bulski

Co dokładnie jadam na co dzień na diecie ketogenicznej – krótko, zwięźle i na temat.

Postscriptum do materiału „Co jem na diecie ketogenicznej?” – Zakwaszenie – Przemysław Bulski

Post scriptum do filmu „Co jem na diecie ketogenicznej?”

Koktajl białkowo – tłuszczowy – dobre zamknięcie dnia i dobicie tłuszczu – Przemysław Bulski

Bardzo często pytacie jak dobić tłuszcz… nie koniecznie musi to być kawa – może to być koktajl z dużą ilością minerałów … zresztą sami zobaczcie.

Czy można przytyć na diecie ketogenicznej? – Przemysław Bulski

Więcej na KetoKADAMIA … 

X
Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial
Facebook